8. února 2024 17:25

Hvězdu marveláckého propadáku zlomily špatné recenze. Skončila u psychologa

Nepovedený film se skutečně může podepsat na duševním zdraví.

Pětačtyřicetiletý herec a komik Kumail Nanjiani zažil parádní průlom jako Dinesh v oceňovaném komediálním seriálu Silicon Valley a má na kontě dokonce oscarovou nominaci za částečně autobiografický scénář k filmu Pěkně blbě. Jenže poznal taky odvrácenou stranu Hollywoodu, jak přiznal v aktuálním dílu podcastu Inside of You with Michael Rosenbaum.

Vše souvisí s jeho rolí superhrdiny Kinga v marvelovce Eternals (2021), která neuspěla u kritiků, fanoušků a nakonec i její tržby byly vzhledem k hvězdnému obsazení dost zklamáním. „Bylo to opravdu dost drsné, protože si v Marvelu mysleli, že film bude fakt skvěle přijatý, tak uvolnili termín na recenze se značným předstihem, udělali projekce na prestižních festivalech a nás poslali na celosvětové propagační turné v období, kdy se začaly objevovat první ohlasy,“ nakousnul Nanjiani.

Jak už dnes víme, reakce nebyly zrovna nadšené, třeba na Rotten Tomatoes superhrdinská týmovka od oscarové režisérky Chloé Zhao (Země nomádů) nasbírala jen bídných 47 % pozitivních recenzí s průměrným ratingem 5,6/10. „Publicita byla špatná, čehož jsem si byl až příliš vědom. Četl jsem každou recenzi a nasával vše okolo, nemohl jsem si pomoct,“ popsal.

Celkový pocit vypětí přiživovala skutečnost, že se vše odehrávalo v atmosféře stále dobíhajících pandemických opatření. „Myslím, že film dostal takovou nakládačku z více důvodů a ne všechny souvisely s jeho skutečnou kvalitou... Propadl jsem se do pocitu, že je to nefér nejen ke mně, ale i k mé manželce Emily, a že už takhle nemůžu přistupovat ke své práci. Věděl jsem, že se něco musí změnit, tak jsem vyhledal odbornou psychologickou pomoc. Dosud o tom mluvím se svým terapeutem,“ přiznal.

„Zrovna jsme byli na společné večeři s někým z toho filmu a nakonec jsme se dostali k tomu, jak těžké to bylo období. Myslím, že jsme si všichni prošli něčím podobným,“ uzavřel herec, který si nedávno spravil chuť třeba seriálem Představujeme vám Chippendales! a už od 11. března 2024 ho uvidíme také ve snímku Krotitelé duchů: Říše ledu.

Zdroj: Variety, Comic Book Movie