Jeden z nejlepších filmů roku konečně online. Nový DiCaprio míří na internet
Na nejnovější film Martina Scorseseho už nebudete muset do kina.
Monumentálních 206 minut aneb víc než tři a půl hodiny v kině. Martin Scorsese se u svého nového filmu rozhodl diváky nešetřit, a možná proto šlo o bolestivý propadák. Zabijáci rozkvetlého měsíce stáli 200 milionů dolarů a vydělali jen 154 milionů, což znamená, že na nich Apple prodělal zhruba 123 milionů (polovinu výdělků si odhadem nechávají kinaři, studio tak dostalo zpět jen něco kolem 77 milionů). Jenže ono je to výjimečně tak trochu jedno.
Technologický gigant si totiž drama s DiCapriem a De Nirem pořídil spíš jako reklamu pro svou streamovací službu Apple TV+, kde se film (za poplatek) objeví už v úterý 5. prosince. Prodělání kalhot v kinech se tedy může zachránit ještě při online premiéře, i kdyby ale filmu znovu dalo šanci málo lidí, je to jedno. Apple doufá spíš v úspěchy na Oscarech a dalších cenách (Zabijáci mají koneckonců parádní ohlasy), tak buďme rádi, že podobné projekty někdo nadšeně financuje a neřeší, jestli na nich vydělá peníze, nebo ne.