23. dubna 2024 14:25

Johnny Depp končí s Hollywoodem? V novém rozhovoru mu pořádně naložil

Šedesátiletý herec si vzal na mušku americký filmový průmysl.

Johnny Depp se naposledy objevil v hollywoodském filmu před šesti lety a v dohledné době na tom zřejmě nehodlá nic měnit. Svědčí o tom jeho slova v aktuálním rozhovoru s britským deníkem Metro. Pustil se v něm do šéfů amerických studií i fungování celé zámořské mašiny na zábavu.

Mohlo by vás zajímat: Cenu prezidenta festivalu Karlovy Vary dostane Ivan Trojan. Je můj kamarád, netají se Bartoška

Podle svých vlastních slov nezapomíná, jak se ho v době obvinění od jeho exmanželky Amber Heard rychle zbavili. Podle něj to dost vypovídá o nich samých. „Jsou snadno nahraditelní a uvědomují si to. Jsou to v podstatě oslavovaní účetní, kteří mohou zmáčknout zelené tlačítko a natočit tak velké filmy... ale když oni zmáčknou to zelené tlačítko, utrácejí se nehorázné sumy peněz. Rozpočty těch filmů jsou úplně mimo realitu... třeba jen za nějakou romantickou komedii se dvěma velmi populárními lidmi. Jenže lidé – skuteční lidé – už toho mají plné zuby,“ míní Depp.

Je třeba si uvědomit, že sám Depp byl součástí problému. Typickým příkladem je Disneyho franšíza Piráti z Karibiku, v níž se chopil role kapitána Jacka Sparrowa. S každým dalším pokračováním bobtnal její rozpočet, ale tvůrci nedokázali držet kvalitu a později ani zájem publika. Na přepálených rozpočtech se astronomickými honoráři podílel sám Depp, který si za pětici filmů přišel na 265 milionů dolarů! Podobně na tom byla i série Fantastická zvířata, v níž ztvárnil Grindelwalda, a která už byla přes ohromný potenciál příběhu ze světa Harryho Pottera zrušena.

Depp se v posledních letech objevoval v evropských koprodukcích. Poslední z nich byla historická romance Jeanne du Barry - Králova milenka, v níž ztvárnil francouzského krále Ludvíka XV. Byla to pro něj zajímavá zkušenost, která mu ukázala, že by herec měl neustále zkoušet něco nového a nehovět si pohodlně v jedné postavě, jakkoli ji diváci milují.

„Za dobu, co se tak potuluji světem a bavím se s lidmi, jsem zjistil, že všichni chtějí ve skutečnosti to samé. Nechtějí být krmeni s*ačkami a jsou rádi, když zažijí něco nového a jiného. Jako herec jsem vždycky cítil zodpovědnost, abych vyšel z té brány, riskoval a vsadil do toho sám sebe, jako to dělají mnozí ostatní,“ zdůraznil.

Fanoušci musí nadále čekat, zda se vrátí do některé z velkých produkcí. Zatím to však vypadá, že mu návrat do Hollywoodu moc nevoní, co myslíte?

Zdroj: Metro.uk, Comic Book Movie