Tenhle Transporter si na silnici zjedná respekt
Když chcete jezdit s dodávkou hodně rychle, obvykle u ostatních řidičů narazíte. Nechtějí vás pustit, neudělají vám místo a obecně odmítají být pomalejší než „ta krabice“. Řešením je dodávka, která svoje ambice dává jasně najevo.
Už od nás víte, že spolu na poli profesionálních úprav v Německu s gustem bojují především firmy MTM a právě ABT. T6 od MTM jste u nás už viděli, a tak je na čase představit si práci jejich největšího rivala. U ABT na to šli sportovněji a nebáli se ani nabídky úprav rovnou několika motorizací, a to vše v rámci oslav 120 výročí založení společnosti.
V prvé řadě se ale podíváme na design. Tahle T6 si vysloužila ostře řezaný přední i zadní nárazník, nové nástavce prahů a nechybí ani nový koncový díl výfuku se čtveřicí koncovek. Proběhlo i snížení světlé výšky auta díky novým tlumičům a celek doplňují 19 nebo 20palcová, skvěle vypadající kola. Dokonce se myslelo i na něco jako sportovně vyhlížející zadní křídlo umístěné nad oknem. Uvnitř nechybí nové čalounění s logy úpravce.
ABT si zakládá na úpravách řídících jednotek, které zvyšují výkon. Nabízí proto několik variant, aby si každý zákazník přišel na své. Pro přeplňovaný vznětový čtyřválec 2.0 TDI s výkonem 150 koní a točivým momentem 340 Nm mají přichystaný software zvyšující výkon na 180 koní. Točivý moment pak vyskočí na rovných 400 Nm. Druhá oblíbená vznětová motorizace, tedy 2.0 BiTDI se sériovým výkonem 204 koní a točivým momentem 450 Nm, pak může být naladěna na 235 koní a 490 Nm.