Pozor, predátor. Z Jaguaru F-Pace se stala opravdová šelma
Jaguar F-Pace je už v základu jedno z nejlepších SUV na trhu, které skvěle jezdí a dobře vypadá. A co teprve když se mu ještě trochu pomůže agresivnějším vzhledem a větším výkonem.
Pokud jde o jízdní vlastnosti, vždy dáme raději přednost běžnému autu před "sportovním" SUV. Musíme ale také uznat, že jsou dnes v této kategorii k mání opravdu skvělá auta. Jaguar F-Pace, Alfa Romeo Stelvio, Porsche Macan, Maserati Levante, ta všechna je radost řídit a už vůbec nevypadají jako nevzhledné krabice z doby před deseti lety. SUV od Jaguaru v tomto směru patří mezi naše favority, a tak nás zaujala jeho nová úprava.
Méně je více
Zhostila se jí společnost Hamann, která se držela názvu značky a z F-Pace udělala pravého černého jaguára. A to navíc poměrně umírněným a decentním způsobem. Nenajdete tu žádné extrémní spoilery, nový přední i zadní nárazník nebo difuzor mají spíše podtrhnout agresivní rysy auta. Zajímavá jsou i třiadvacetipalcová kola Anniversary Evo II dostupná ve stříbrné, černé nebo šedé barvě.
Také výkony se zvyšovaly pouze v rozumných mezích, takže by vůz měl být především spolehlivý. V případě benzínového modelu S se výkon zvýšil ze 380 na 410 koní a točivý moment vyrostl o desetinu na 510 Nm, naftovému F-Pace 30d pak přibylo 40 koní na celkových 340 koní a točivý moment poskočil z rovných 700 Nm na 780 Nm.