Taylor Swift zboří kina. Její nový film má fenomenální superhrdinský nástup
Trailer koncertního filmu Taylor Swift: The Eras Tour
Americké publikum má Taylor Swift jednoduše za superhrdinku. Kolik už vydělal její nový film?
Kde má Česko svého Kazmu, tam mají Američané Taylor Swift. Mimořádně populární zpěvačka (a příležitostná herečka) totiž podobně jako český showman boří v předprodejích pravidla filmového průmyslu. Lístek na její koncertní film Taylor Swift: The Eras Tour si totiž zarezervoval srovnatelný počet lidí jako tomu bývá v případě očekávaných hitů od Marvel Studios.
Pouhý den od startu předprodejů, které začaly 31. srpna, překonala jejich výše částku 10 milionů dolarů. Film míří do amerických kin 13. října, což už donutilo filmové studio Universal, aby ze stejného termínu přesunulo očekávaný horor Vymítač ďábla: Znamení víry. Ten nakonec půjde do zámořských kin s týdenním předstihem, aby měl alespoň šanci dobrého rozjezdu.
Taylor Swift: The Eras Tour Zdroj: profimedia.cz
Taylor Swift: The Eras Tour Zdroj: profimedia.cz
Taylor Swift: The Eras Tour Zdroj: profimedia.cz
Taylor Swift: The Eras Tour Zdroj: profimedia.cz
Taylor Swift: The Eras Tour Zdroj: profimedia.cz
Taylor Swift: The Eras Tour Zdroj: Taylor Swift Productions
Taylor Swift: The Eras Tour Zdroj: profimedia.cz
Taylor Swift: The Eras Tour Zdroj: ČTK / Profimedia.cz
Taylor Swift: The Eras Tour Zdroj: Taylor Swift Productions
Za jediný den se Taylor Swift v předprodejích takřka vyrovnala celkovým předprodejům, které měla marvelovka Eternals pouhý den před premiérou – šlo o částku 13 milionů dolarů. Předpokládá se, že by se mohlo jednat o vůbec nejvýdělečnější koncertní film v zámořských kinech. Dosud primát drží kousek Hannah Montana and Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert (31 milionů dolarů). Globálně nejvíce vydělal snímek This Is It mapující přípravu na neuskutečněný koncertní návrat tragicky zesnulého Michaela Jacksona (72 milionů).
Zájem o koncertní film odráží mánii vyvolanou samotným turné Eras. Online rezervační systém se tehdy hroutil pod náporem zájemců, z nichž většinu předběhli organizovaní překupníci, kteří pak lístky nabízeli za astronomické částky. Odstartovalo to celospolečenskou debatu nad prakticky monopolizovaným americkým trhem v prodeji lístků, který bez tlaku na inovace a odpovídající zákaznický servis ovládá společnost Ticketmaster.
Zdroj: Deadline