Netflix vysvětlil, proč se nedohodl s trojkou z TOP GEARu: "Za ty prachy nám nestáli!"
Dlouhou dobu se šuškalo, že hvězdný tým kolem Jeremyho Clarksona, zamíří pod křídla Netflixu. Proč nakonec pánové skončili u konkurenčního Amazonu Prime?
Tvůrčí tým, který stál dlouhé roky za úspěšnou motoshow Top Gear, už připravuje nové díly pro internetového giganta Amazon, který si dohodu velice pochvaluje a tvrdí, že ačkoli je vyjde nový pořad "velice, velice, velice draho", tak se mu ve výsledku vyplatí. Jenže Neil Hunt, hlavní produktový manažer Netflixu, si myslí přesný opak – tedy že Clarkson a spol. jsou příliš drazí.
"Nasadili svou laťku příliš vysoko, než jakou mají skutečnou hodnotu," vysvětlil Hunt. "Poskytujeme našim předplatitelům starší díly Top Gearu, takže přesně víme, co naši zákazníci požadují... Naše rozhodnutí bylo podloženo tvrdými daty," podotknul manažer. Myslel tím hlavně to, že Netflix podle svých vlastních statistik moc dobře ví, jak moc je Top Gear na internetu sledovaný a jaký má potenciál.
Z vyjednávání o nástupci pořadu Top Gear vycouvala třeba ještě britská firma BT Sport. Ačkoli nejde o potvrzenou informaci, řekli si Clarkson, Hammond, May a jejich producent Andy Wilman za celkem 36 epizod nového pořadu o 160 milionů liber (skoro 6 miliard korun).
Co myslíte, vyplatí se Amazonu nákup Clarksonovců, nebo má pravdu Netflix, když tvrdí, že jsou přeplacení?