COOL dostal k narozkám parádní sledovanost!
Oslavy čtvrtých narozenin Prima COOL korunovaly úspěšné první tři měsíce letošního roku, ve kterých jsme byli čtvrtou nejsledovanější stanicí u diváků mladších 40 let.
Poslední přednarozeninový týden jsme navíc měli nejvyšší průměrný týdenní podíl na trhu od začátku letošního roku: share 4,46 % diváků starších 15 let (D15+). Vynikla zejména sobota 30. března, kdy byl v cílové skupině D15+ share 5,69 %, což bylo druhé nejlepší číslo od začátku roku.K povedené oslavě narozenin přispěly zejména filmové dárky. Nejvíce zabodovala premiéra filmu Bastardi 3, kterou si v neděli nenechalo ujít 337 tisíc diváků starších 15 let (share 12,62 %), v sobotu zaujaly filmy Taxi 4 (309 tisíc diváků; 8,08 % share) a Bastardi 2 (212 tisíc diváků; 8,86 % share) a ve čtvrtek Rambo III (224 tisíc diváků; 10,36 % share). I díky těmto úspěchům se Prima COOL stala u mladších diváků (CS D15–40) za uplynulé čtvrtletí čtvrtou nejsledovanější stanicí na trhu se share 7,53 % a v CS D15–24 dokonce druhou nejsledovanější stanicí (share 13,24 %). A poslední třešničkou na narozeninovém dortu, už v novém měsíci a čtvrtletí, byla premiéra filmu Hanebný pancharti. Tu si o pondělním aprílovo-velikonočním večeru vychutnalo celkem 248 tisíc diváků starších 15 let, což představovalo share 12,62 %. V mužské části populace starší patnácti let činil podíl na trhu dokonce 17,18 %.Děkujeme, kamarádi! :)Zdroj: ATO – Mediaresearch