5. září 2023 11:25
Adam Vala

Emma Smetana brání svůj nový seriál. Důkladně vysvětlila, proč sbírá i kritiku

Herečka a zpěvačka na sociálních sítích zareagovala na nevybíravé ohlasy k novému seriálu, v němž se chopila jedné z hlavních rolí.

První díl seriálu Eliška a Damián se dočkal nepochopení ze strany některých diváků a po sociálních sítích se začala virálně šířit scéna, v níž Eliška (Emma Smetana) zkrotí násilníka, který jí to však v nestřežené chvíli vrátí. Na pomoc jí pak přispěchá neohrožený „mušketýr“ Damián (Robert Urban), jak se dá v romanticky nadsazeném příběhu s cestováním v čase očekávat.

Samotná herečka si však z některých kritických komentářů nic nedělá. „Já sama dlouhodobě polarizuju už jen tím, že jsem, Robertova paruka budí vášně už od prvních ukázek a tak dále... Potrava pro milovníky hate culture zaručena,“ reagovala prostřednictvím svého Instagramu. „Míra předna*ranosti je ve společnosti obrovská a tomu odpovídá množství lidí, kteří potřebují ventil,“ vysvětlila.

Poznamenala, že přes množství vulgárních výkřiků v jejích zprávách mnohonásobně převažovaly reakce pochvalné. „S čistým svědomím můžu říct, že jsme do toho všichni – před kamerou i za ní – dali srdce. Přesně jsme věděli, co točíme,“ dodala s poznámkou, že nemělo jít o ambiciózní produkci, ale odlehčený a jednoduchý příběh pro celou rodinu ozvláštněný dvěma časovými rovinami.

Kritici podle ní přehlíží lehkost, se kterou se vše před kamerou odehrává. „Ten seriál ani herci v něm se neberou vážně a místy si děláme legraci sami ze sebe... Samozřejmě se může stát, že zatímco my se smějeme, nám se někdo posmívá. Ale s tím já umím žít,“ podotkla.

„Kdo se budete dívat dál, užijte si to tak moc, jak moc nás bavilo tuhle práci v tomhle kolektivu a náladě dělat. Já jsem za své nové kamarády a zkušenosti vděčná a zkazit si to nenechám,“ uzavřela. V dalším příspěvku pak připomněla hitparádové úspěchy úvodní písně seriálu Tahle jedna vteřina, kterou nazpívala s Richardem Müllerem a poznamenala, že i když některé komentáře zmiňují v souvislosti s ní termín kyberšikana, ona by tak silné slovo nepoužila.

Zdroj: Instagram / emmasmetana_music

Adam Vala