Volkswagen poprvé oficiálně nabízí růžového brouka
Nejenom že je to první růžový Beetle přímo z továrny, ale je to také první auto, které má v oficiální názvu hashtag. Model pojmenovaný #PinkBeetle je svérázný způsob, jak udělat moderního brouka zase cool.
První auto s vlastním hashtagem začal Volkswagen nabízet v USA, kde byli růžoví brouci v minulých desetiletích poměrně populární. Vždy šlo ale o různé dodatečné úpravy a třeba u nás si růžová auta spojujeme leda tak s obchoďáky od Mary Kay. A je otázka, zda je ten cool název vůbec potřeba. Vážně je nutné růžového Beetla pojmenovat #RůžovýBeetle? Vždyť to auto nejde přehlédnout a jen naprosto vyšinutého jedince by při pohledu na něj napadlo, že to nejspíš bude modrá Octavia.
Každopádně pokud je růžová barva tou vaší, můžete mít tuto edici s benzínovým čtyřválcem 1.8 TSI o výkonu 170 koní a točivém momentu 249 Nm v kombinaci s šestistupňovou převodovkou. Co se barvy týče, většina mužů by si nejspíš vystačila s označením "růžová", Volkswagen nicméně nabízí název Fresh Fuchsia. K dispozici je jak kupé, tak ještě o něco šmrncovnější kabriolet.
Stejně si ale nemůžeme pomoct. Obléct tohle auto do růžové a dát mu praštěné jméno prostě neznamená, že zázračně omládne a začne blbnout jako puberťák. Na to je až příliš klasický Volkswagen.