Pocta jedinečné Italce. Vorsteiner upravil Ferrari 458 Italia
Někdo říká, že upravovat takřka dokonalá auta z dílny Ferrari je hloupost. Vorsteiner na to má ale jiný názor a svou prací dokazuje, že vcelku oprávněně.
Když Ferrari představilo jedinečnou limitovanou edici s názvem 458 MM Speciale, strhla se velká debata. Jde o vůz, který byl vyroben pouze v jednom jediném kusu na přání velice zámožného zákazníka. O pohon se stará ještě atmosférická jednotka. Tedy osmiválec o objemu 4,5 litru z modelu 458 Speciale. Odtud ten název. Ferrari nezveřejnilo údaje o výkonu, pravděpodobně zůstal na standardní hodnotě, tedy 605 koní a 540 Nm, který směřuje přes sedmistupňovou samočinnou dvouspojkovou převodovku na kola zadní nápravy. Na 100 km/h vystřelí Ferrari za rovné tři sekundy a maximální rychlost činí 325 km/h.
Ačkoliv by o toto auto mělo zájem mnoho movitých milovníků Ferrari, mají smůlu. Ale právě pro takové zájemce je tu Vorsteiner. Ten upravil model 458 Italia tak, aby co nejvíce MM Speciale připomínal. Sami říkají, že jde o takovou poctu jedinečnému vozu. A povedla se. V prvé řadě na MM Speciale odkazuje lakování karoserie v italských barvách. K tomu úpravce přidal bodykit s názvem VX-Aero. Ten zahrnuje nový přední nárazník, nástavce prahů i zadní nárazník s difusorem. Vše samozřejmě vyrobeno z uhlíkových vláken. Nechybí samozřejmě na zakázku dělaný výfukový systém.
Vše doplňují opravdu vydařená kola. Jmenují se VFN 507, a pokud byste o ně měli zájem, úpravce je nabídl do prodeje i pro vozy jiných značek. Pohonná jednotka zůstala beze změny. O vše se stará atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 4,5 litru. Ten disponuje výkonem 578 koní a jeho maximální rychlost je 325 km/h.
[[nid:]]