Na silnici nesmí, ale na okruhu bude králem. To je McLaren 570S Sprint
Je hlasité, je speciální, má obrovské křídlo a standardně šestibodové pásy. I proto na silnice nesmí. Ale má také takřka 600 koní, které když rozdovádí, nastane peklo.
Už první pohled na auto dává jasně najevo, že tohle je sportovní náčiní se vším všudy. Kokpit je z velké části z karbonu a McLaren dokonce zakrytoval podvozek. To proto, aby se dostali na co nejlepší aerodynamický koeficient. K němu jim pomáhá i speciálně tvarované přítlačné křídlo, nebo decentní křidélka po stranách předního nárazníku. O tom, že tohle není jen tak nějaké auto, svědčí i použití hořčíkových kol s centrální maticí, která jsou obutá do slicků od Pirelli. Zákazníci si navíc mohou připlatit za vestavěné vzduchové zvedáky auta.
Uvnitř je vše orientováno na pilota a automobilka dokonce nabízí, objednat si vůz bez sedačky spolujezdce. To je totiž jen zbytečná váha navíc. Samozřejmostí je hasicí systém a bezpečnostní rám homologovaný od FIA.
McLaren 570S Sprint pohání V8 o objemu 3, litru, která je naladěná na 570 koní a 600 Nm točivého momentu. Automobilka zatím neprozradila konečnou hmotnost auta, ale obzvlášť bez sedačky spolujezdce je jasné, že to bude kolem 1 200 kilogramů. A jeho cena? V přepočtu 5,2 milionu korun, což není vůbec moc.