Lambo jako služebák. Brit s ním najezdil 400 tisíc kilometrů!
Vysněným služebním autem většiny manažerů a podnikatelů bývá Mercedes třídy S nebo Audi A8. Jenže ono se dá kupodivu každý den jezdit do práce a na nákupy i v Lamborghini.
Supersporty jako Lamborghini Murcielago nejsou zrovna dělané na dlouhé štreky. Jasně, většina majitelů s nimi podnikne nějakou tu dobrodružnou cestu přes kontinent, ale výsledný nájezd i po letech služby jen málokdy přesáhne 30 nebo 50 tisíc kilometrů. To ovšem neplatí pro Simona, svérázného Brita, který se do svého Murcielaga natolik zamiloval, že bez něj nedokázal vydržet ani jediný den v týdnu. A tak s ním každý den najezdil skoro 300 kilometrů, jako by to byl nějaký naftový Superb.
Upřímně, docela tomu rozumíme. Murcielago je vlastně docela velké a pohodlné auto, má pohon všech kol a víc než dostatek výkonu. Jenže zároveň je to pořád Lamborghini a servisní náklady jsou obrovské. Aktuálně ukazuje tachometr 415 tisíc kilometrů a za sebou už má vůz například repasi převodovky i vidlicového dvanáctiválce o výkonu 570 koní. Jen ceny pneumatik jsou pro většinu lidí naprosto nedostupné a za výměnu oleje byste dali celý měsíční plat.
Nicméně, Simon si to může dovolit, tak proč by to neudělal? Své auto dal dokonce dohromady i po vážné nehodě, kdy narazil do stromu a bylo třeba mimo jiné narovnat rám a vyměnit panely karoserie. Z pohledu zájemce o ojeté auto je to noční můra - bourané lambo s nájezdem, který by odradil i zájemce o Mondeo. Jenže pro opravdového nadšence je to splněný sen a pokud jde o nás, Simon je hrdina. Takováhle auta prostě nepatří do garáží, ale mají dělat radost na silnici.