Jak zničit skvělý Golf GTI. Spousta reproduktorů a snížený podvozek
Volkswagen Golf GTI Performance je skvělý a až překvapivě zábavný ostrý hatchback. Proto je škoda, že kvůli tuningu dostal spoustu hmotnosti navíc a horší jízdní vlastnosti. Nestačil by na něco takového obyčejný Golf?
Není to tak dlouho, co jsme vám ukazovali jiný Volkswagen, který ale prošel podobně zvláštní a dá se říct nefunkční úpravou. Šlo o Golf R, který dostal vzduchový podvozek a velká kola, která jaksi zabila jeho funkčnost. Tentokrát se podíváme na GTI Performance, které když si koupíte, jste nejspíše milovníky rychlosti a ostrých průjezdů zatáčkami. Společnost Mac Audio má ale jiný názor.
Nárůst hmotnosti díky hudební zástavbě
Ta si GTI vybrala pro ukázku své práce, která se točí kolem zástaveb hudebních aparatur do automobilů. Golfu proto implementovali do interiéru a zavazadlového prostoru tři zesilovače, dva 30centimetrové subwoofery zastavěné do monstrózní ozvučnice a mnoho větších či menších reproduktorů. Výsledek prý nabídne křišťálově čistý a dostatečně silný zvukový zážitek.
Aby byl zážitek z auta dostatečně ucelený, úpravce přidal 19palcová kola Oxigin 21 Oxflow v titanové barvě, která jsou obutá do pneumatik Yokohama Advan Fleva. Kola sedí v blatnících tak dobře díky použití stavitelného podvozku od KW. Nejméně nám do toho všeho hraje úprava výfukového potrubí, která zvedla výkon z původních 230 koní na 300 koní. Točivý moment vyskočil z 350 Nm na rovných 400 Nm.
Je jasné, že pro některé milovníky tuningu jsou právě ty úpravy, které se točí kolem hudby velmi zajímavé. Jen nám přijde škoda tak pohřbít celkem zábavné auto. Co váš názor na podobně designové úpravy? Dejte nám vědět.