Jak vylepšit Ferrari? Chce to 900 koní a metrák karbonu
Ferrari 488 GTB je dnes velice žádané. Aby také ne, když jde o vůz, který má uprostřed uložený osmiválec. Navíc je jeho motor přeplňovaný. To se pak nemůžeme divit, že právě o něj se doslova přetahují různé tuningové společnosti.
Jedna taková se jmenuje VOS Performance a na GTB se opravdu vyřádila. Ono už sériové stojí za to. Disponuje totiž výkonem 670 koní. Jenomže u VOS si připravili rovnou tři verze úprav pro Ferrari. První vyšroubuje výkon na 750 koní, druhá z mohutného osmiválce vymačká 830 koní a třetí rovných 900 koní a mohutných 1230 Nm točivého momentu.
Úpravce nebyl moc sdílný, co se technických specifikací úprav týče, ale něco málo víme. Krom výměny řídicí jednotky byly namontovány také nové svody, katalyzátor nebo na zakázku vyrobený výfuk. Na něm se nemohl podílet nikdo jiný než specialisté na výfukové systémy, společnost Akrapovič.
Pracovalo se ale také na vzhledu auta. Ferrari dostalo nový, především karbonový bodykit. Ten zahrnuje výraznější přední spoiler, zadní difusor, karbonové kryty zpětných zrcátek nebo nástavce prahů. Celek báječně doplňují 21 palcová kola, obutá do pneumatik Michelin Pilot Super Sport.