GALERIE: Porsche 911 dostalo přes 800 koní a masivní cenovku
Němečtí Wimmer Rennsporttechnik to s technikou vozů značky Porsche vždy uměli. Jejich poslední projekt to jen dokazuje. Porsche 911 Turbo S navýšili výkon a přidali upravený podvozek, kola i vlastní barvy.
Jednoduše povedená! Ačkoliv je 911 Turbo S tím takřka nejlepším, co od Stuttgartské automobilky koupit, tahle tuningová firma udělala ještě mnohem víc. Pod kapotou nechali skvělý šestiválec, který ve standardu disponuje výkonem 580 koní. Prošel ale sérií úprav, které výkon vyhnaly na konečných 840 koní. Pracovalo se samozřejmě se softwarem řídící jednotky, přidali vlastní a větší turbodmychadla, vyměnili palivové čerpadlo a k tomu všemu přidali výfukové potrubí z nerezové oceli.
Vedle úprav motoru musela jistou modifikací projít také spojka, protože ten výkon a nový točivý moment, který se zastavil na 860 Nm, by ta sériová moc dlouho nevydržela. Po všech těch úpravách umí z klidu na 100 km/h zrychlit za 2,6 sekundy, na 200 km/h za 8,4 sekundy a na 300 km/h za 17,9 sekundy. Maximální rychlost se pak zastaví na hodnotě 364 km/h.
Není to ale jen o motoru a výkonu. U Wimmer si připravili také zbrusu nová kola a stavitelný podvozek od KW. Třešničkou je pak nabídka polepových fólií v různých barevných odstínech, které 911 Turbo S budou jistě slušet. A co za to? No, za hubičku to opravdu není. Jen zvýšení výkonu motoru vyjde zájemce na 52 500 eur, tedy asi 1 425 000 Kč. Pokud si někdo objedná kompletní dodání auta se všemi úpravami a třeba oranžovým polepem, který vidíte v galerii, vyjde ho to na 310 000 eur, tedy 8 405 000 Kč.