Challenger Demon dostane už v základu obří gumy na drag drace
Jako první produkční auto na světě dostane chystaný Dodge Challenger SRT Demon už z továrny obrovské pneumatiky určené pro rychlostní sprinty. A budou se nejspíš opravdu hodit.
To auto má být zosobněním brutality amerických muscle cars. Už standardní Dodge Challenger SRT je působivě výkonné auto, Demon ale nabídne osmiválec HEMI o objemu 6,2 litru s výkonem 707 koní a točivým momentem 881 Nm. Vyrovná se tak i ultimativnímu provedení Hellcat, oproti němu však navíc shodí téměř metrák hmotnosti, dostane modernější podvozek, výkonnější brzdy a přesnější řízení. Sprint na stovku má trvat 3,6 sekundy.
Další zajímavostí však budou také masivní pneumatiky 315/40 Nitto NT05R, které obvykle najdete na rychlostních speciálech pro sprint na čtvrt míle. Vůbec poprvé se takové pneumatiky objeví na sériovém produkčním autě, které si můžete koupit v showroomu. Říkejte si co chcete o tom, že nová auta už nejsou to, co bývala, ale přinejmenším v Americe zlatá éra pálení pneumatik a hektolitrů benzínu zjevně dál pokračuje.