Čeští manažeři jezdí škodovkami, pokukují ale po Audi
Typickým představitelem českého manažerského vozu z výběru všech automobilových značek je tmavá Škoda. Následuje Audi, Volkswagen a čtveřici uzavírá BMW.
Škodu zmiňuje téměř polovina fleet manažerů (48 %). Konkrétně se jedná o modely Superb a Octavia v provedení Combi. Dalších 12 % dotázaných označilo Audi, podle jejich názoru je typickým manažerským vozem Audi A6. U Volkswagenu vévodí model Volkswagen Passat. Z pohledu barevného provedení preferují manažeři tmavší odstíny jako černou či tmavě šedou barvu.
Mezi výkonné a pohodlné vozy pro manažery se postupně zařadí i reprezentativní automobily z kategorie SUV a různé crossovery kombinující v sobě karoserii typu SUV se sedanem. Obliba SUV roste jak ve světě, tak u nás. Jen za posledních deset let se v České republice zvýšil tržní podíl vozů SUV desetkrát. Zatímco v roce 2005 bylo na českém trhu registrováno 2 448 nových SUV a terénních vozidel, loni to bylo již 43 962 vozů této kategorie. Tržní podíl vzrostl z přibližně 2 % na více než 19 %. Podle interních statistik Volkswagen Financial Services vyplývá, že kompaktní SUV je pomalu ale jistě vyhledávané i mezi manažery jednotlivých firem.
Přestože největší podíl mezi manažerskými vozy zatím mají klasické pohony, jako jsou diesel nebo benzín, budoucnost může patřit zejména hybridním pohonům. Mezi manažerská vozidla se v příštích několika letech objeví i elektromobily, které jsou v současnosti spíše doménou měst.