Slavný pivovar předělal své staré sexistické reklamy, aby z nich měly radost i dnešní ženy
Kdysi bylo pivo výhradně pitím pro muže. Ale časy se mění.
Žena patří k plotně a její manžel si zatím hezky sedne k telce a otevře pivečko. Nebo mu ho spíš otevře jeho poslušná ženuška. A nedejbože, že by bylo špatně vychlazené! Tak přesně takový obrázek ukazují reklamy na americké pivo Budweiser z padesátých a šedesátých let, které ukazují tradiční rozdělení rolí. To se ale za ty desítky let dost proměnilo.
Emancipace zkrátka ušla slušný kus cesty, z čehož zrovna výrobci piva nemusí mít těžkou hlavu, můžou totiž svůj zlatavý mok skrze reklamu prodávat i ženám, jelikož pivo už zdaleka není čistě mužským nápojem. Ukazuje to i hravý pokus, jak Budweiser u příležitosti MDŽ předělal staré reklamy do podoby, kdy si na pivu pochutnají taky ženy... a klidně i bez mužů.