Diablo 4 bude pořádně temné a děsivé, prozradili jeho vývojáři. Co všechno nás čeká?
Nový díl pekelné ságy vzniká pod kódovým označením Fenris.
Magazín Kotaku alespoň trochu uklidnil rozčílené fanoušky, kteří ještě nevychladli po nedávném rozhořčení, když Blizzard místo plnohodnotného nového Diabla představil jen jeho osekanou mobilní verzi Immortal. Mluvil totiž s jedenáctkou současných i bývalých vývojářů Blizzardu, kteří odhalili pozadí právě vznikajícího Diabla 4.
Velkolepá hra se začala připravovat v roce 2016 pod označením Fenris a jejím krédem je Objetí temnoty. "Chtějí to drsné, temné.... Odstranit vše, co bylo na Diablu 3 přikrášleno. Udělat to v děsivém stylu Diabla 2, akorát modernější," prozradil jeden ze zaměstnanců. Mluvil také o přidání MMO prvků, kde se Blizzard inspiruje sociálním rozměrem hry Destiny.
Podstatné je, že se hra má držet tradičního izometrického pohledu z výšky. Vývojáři sice experimentovali s third-person pohledem přes rameno, ale nakonec usoudili, že je to příliš velký odklon od stylu, pro který se stala série legendou svého žánru.
S vydáním se počítá v roce 2020, což napovídá, že kromě PC bude hra mířená už na příští generaci konzolí. Celé zajimavé povídání si můžete přečíst ZDE.
Patříte k hardcore fandům Diabla? Který díl máte nejradši?