20 krásných nových scén z remaku Mafie
Čeká nás zážitek, který prostě původní hra ve své době nemohla dodat.
Herní grafika udělala od roku 2002, kdy vyšla původní Mafia, opravdu velký pokrok. Tvůrci její nové předělávky teď ukázali, jak hru vylepšili, aby ještě lépe vystihovala atmosféru 30. let a byla historicky autentická a zároveň filmově poutavá.
„Bylo pro nás prvořadé zachovat maximální počet prvků z původní hry a dále je vylepšit a rozvinout,“vysvětlil Petr Motejzík, grafický ředitel studia Hangar 13. Návrhu každé městské části i příběhové sekvence tak předcházela tvorba výtvarných konceptů, které pak byly s maximální snahou o věrnost převedeny do enginu samotné hry.
Nejvíce se Motejzík těší, až hráči spatří siluetu Lost Heaven a její centrum plné mrakodrapů nebo se pokochají materiálem či fyzikou mafiánských obleků nebo chromovým leskem dobových aut.
Popsal, jak si dali záležet na vytvoření Salieriho baru, kde začíná nejedna mise. „Velký důraz jsme kladli na detaily a autenticitu, aby hráč mohl jít do baru, do kuchyně, do dílny, do garáží, do Salieriho kanceláře a tak dále. Všechno tady pulzuje životem. Prakticky cítíte kolínskou, drahé parfémy a doutníky, které kouří elegantní muži ve smokingu, smíchané s vůní pneumatik a oleje z Ralphieho garáže.“
Podívejte se na kompletní sadu konceptů ze hry, která vychází s českým dabingem 25. září pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.