Nový Hitman možná přeci jen nebude propadák roku. Víme proč!
I Hitman zabíjí naději až jako poslední.
Pokud sledujete dění kolem chystaného pokračování vcelku úspěšné série Hitman, pak zřejmě víte, že se vývojáři rozhodli pro naprosto bizarní způsob vydání. Slíbili, že koncem letošního roku vydají jen část hry a v příštím roce ji budou postupně doplňovat. Háček byl v tom, že po hráčích chtěli plnou částku kolem 1200 Kč hned na začátku a divili se, proč jim nikdo tenhle báječný plán nechce zbaštit.
Nakonec ale přeci jen vyhraje láska a spravedlnost, protože lidé z IO Interactive rozhodli, že hru vydají později. Proto se z odsunu data vydání snad poprvé v historii videoher můžete upřímně radovat a očekávat, že i přes všechny pitomosti bude Hitman opravdu zajímavou hrou.
Vývojáři se totiž snaží velice chytře odvrátit pozornost od problémů tím, že demonstrují, jak velká hra v porovnání s předchozím dílem bude a nutno uznat, že přinejmenším na papíře to všechno vypadá velice slibně. Šestkrát větší lokace, desetkrát šestrktá více cílů, více civilistů, kteří mohou změnit celý průběh mise. Je toho opravdu hodně a bylo na čase, aby si vývojáři vytáhli hlavu vy-víte-odkud a nepotopili svůj projekt jen tím, že budou spěchat.
