Snapchat je totálně out! Kvůli tomuhle důvodu vyhrává Instagram na plné čáře
Tohle je něco, s čím nelze bojovat...
Když Instagram uvedl své Stories - tedy krátká videa, která po 24 hodinách od svého publikování zmizí - mluvilo se o nestoudné krádeži elemntární funkci Snapchatu. Právně ale bylo očividně vše v naprostém pořádku a už tehdy proroci hovořili o tom, že se konec Snapchatu blíží. Teď už je zřejmě potvrzen ze všech stran.
Zatímco Instgram a potažmo i Facebook zavedly ona krátká videa, vedení Snapchatu nikdy nehovořilo o tom, že by byla jejich sociální síť v problémech. Na konto opisující konkurence se nikdy oficiálně nevyjádřilo a dál dělalo, jako by nic. Naopak se společnost Snap snažila přenést pozornost na brýle Spectacles, skoupila téměř všechny budovy na proslavené Venice Beach v Los Angeles a usmívala se na všechny kolem. Realita je ale opravdu špatná.
Jednotlivé firmy už totiž začínají postupně hlásit, že fanoušků je na Instagramu mnohem více, nežli jich je na Snapchatu a trend nejde zastavit. O fanouškovských skupinách promluilva například Kate Lewis z vydavatelství Hearst, které má ve svém portfoliu Harper's Bazaar nebo magazín Discovery. Ačkoliv Lewis neuvedla konkrétní čísla, Snapchat podle jejich slov velmi zaostává a je možné, že o něj vydavatelství ztratí zájem úplně.
Pro Snapchat by to znamenalo i postupný odliv zájmu a blížící se konec, který je v očích analytiků už jen těžko odvratitelný. Navíc podobné projekce znevýhodňují společnost Snap i v tom, že tím ztrácí potenciální zájemce z řad kupců a je tudíž možné, že po kdysi slavné síti zbyde skutečně jen černá díra. Ono, bojovat proti Facebooku a Instagramu najednou, není jen tak pro někoho...