LAJK se mění! Facebook představil novou verzi nejpoužívanějšího tlačítka na internetu! Líbí?
Jestli čekáte, že největší sociální síť konečně přidala taky hejtovací funkci, tak máte smůlu.
Facebook oznámil, že mění vzhled svého lajkovacího tlačítka - konkrétně modulu, který můžeme nalézt ve článcích na více než milionech webů po celém internetu. Každý den je toto tlačítko zobrazeno více než desetmiliardkrát, což je opravdu impozantní číslo.
Místo loga Facebooku a bubliny označující počet lajků daného článku uvidíme nově klasický palec nahoru a počet lajků v jednom graficky sjednoceném modrém obdelníku. Jestli si myslíte, že jde o maličkost, pak byste měli vědět, že celé změně předcházel srovnávací průzkum na obsáhlém vzorku uživatelů.
lajkovacky
"Předpokládali jsme, že lidé více rozeznají ikonu se zdviženým palcem, takže na ni budou více reagovat," stojí v prohlášení Facebooku. A skutečně se ukázalo, že na nové tlačítko klikalo u stejného článku o šest procent více uživatelů.
V návaznosti na nové "To se mi líbí" tlačítko se změní i všechna příbuzná - a to Sdílet, Sledování a Uložit příspěvek.
serovacky
Tak co, budete na nové lajkovací tlačítko klikat více i u naších článků? ;)