Instagram zaplaví nová vlna reklam. Najdete je i na místech, kde doteď nebyly
Reklamní příspěvky teď bude moci rychle vytvořit každý.
Již brzy nebude místo, kde by na Instagramu nebyly reklamy. Populární sociální síť je nově nasadí do své variace na TikTok s názvem Reels, což už testuje v Německu, Brazílii, Indii a Austrálii. Přibude taky nový formát reklam ve stickerech neboli nálepkách.
Reklamy v Reels budou dlouhé až 30 vteřin a budou vypadat podobně jako ty, které už vídají uživatelé ve Stories (Příbězích). Na rozdíl od nich je však uživatelé budou moci komentovat, lajkovat a sdílet.
Uplynulo tak poměrně krátké období, které dal Instagram novým Reels na rozjezd a kdy nechtěl uživatele hned odradit záplavou reklam. Skrze Reels už se lze dostat i k nákupu produktů.
Další novinkou jsou reklamní stickery ve Stories. Nepůjde už pouze o vtipné doplnění příspěvků, ale budou v nich obsaženy odkazy, které po klepnutí povedou rovnou k nákupu produktů.
Velký výskyt komerčních stickerů očekává Instagram hlavně v příspěvcích influencerů. Umožní však komercionalizaci příspěvků všech uživatelů, kteří dostanou možnost reklamní stickery umístit do svých příspěvků. Z případného nákupu prolinkovaných produktů pak dostanou malou provizi.