FACEBOOK rozjede nový způsob špehování. Bude nás otravovat i v obchoďácích!
Zuckerberg brzy poradí, jaká velikost kalhotek ti sedí fakt nejlíp.
Všichni víme, že má mobilní appka Facebooku přístup k údajům o naší poloze. Ale až doteď jsme měli jenom matné tušení, co všechno s nimi může dělat. Třeba momentálně má v plánu monitorovat, do jakých chodíme obchodů - ale samozřejmě ne online, ale v reálu. Funkce se má jmenovat Local Awareness.
Když klikneme na reklamu na Facebooku, obchodník se dozví, jestli vás přesvědčila, abyste zašli i do jeho kamenného obchodu. Facebook se vás tam taky bude snažit dostat nenápadnými vzkazy a upozorněními. Testování služby už se osvědčilo, pochvalují si ho samozřejmě hlavně obchodníci, kteří si tak můžou lépe měřit účinnost svých reklam.
Nedávno Facebook taky testoval funkci, kdy obchodníci mohli vidět informaci o facebookových uživatelích v okolí jejich kamenného obchodu - jejich pohlaví, věk a další vybrané vlastnosti. A na základě toho je oni mohli přimo oslovovat reklamou.
Odtud už zbývá jen krůček k situaci jak z filmu Minority Report. Budete procházet kolem obchodu a v telefonu či chytrých hodinkách vám bude vyskakovat reklama na černé spoďáry, přesně takové, jaké se vám líbí. A ve slevě speciálně pro vás! Mají poslední kus ve vaší velikosti, tak neváhejte!
Bojíte se, kam daleko až Facebook může zajít?