Facebook představil zbrusu nové logo. Jak ho přizpůsobí pro Instagram nebo WhatsApp?
Jeden Facebook vládne všem, jeden jim všem káže...
Facebook představil nové korporátní logo, která bude zastřešovat všechny jím vlastněné značky, tedy kromě Facebooku taky Instagram či WhatsApp. Stávající loga jednotlivých služeb zůstanou, nové logo bude používané pouze při označení jejich majitele. V případě Facebooku tak bude modré, třeba na Instagramu se zbarví do instagramové duhy.
Nové logo se bude postupně ukazovat v jednotlivých aplikacích po updatu na jejich nejnovější verzi, většinou v nabídce nastavení, kde se dozvídáme, že např. používáme WhatsApp od Facebooku.
Nové korporátní logo Facebooku Zdroj: facebook
Minimalistické bezpatkové písmo předznamenává zásadnější redesign prostředí Facebooku v desktopové i mobilní verzi, které se vyznačuje nižší barevnosti a použitím světlejšího odstínu modré.
Užití nového loga v jednotlivých aplikacích Zdroj: facebook
Prestižní magazín Bloomberg uveřelnil informaci, že Facebook intenzivně uvažoval, že by přejmenoval svou mateřskou skupinu, aby ji lépe oddělil od jednotlivých značek. Nakonec od toho však upustil, protože by to působilo, že se snaží pod novým jménem skrýt od problémů, které v posledních letech přináší právě jeho vlajková služba, tedy Facebook samotný.
Líbí?