Autosalon, týden 42: Podzim v kabriu, Ford Fiesta na zvedáku, tahač pod drobnohledem amazonky Radky

Autosalon 42 - Mercedes S 2x - BONUS
Zajímají vás novinky ze světa automobilismu? Sledujte Autosalon ve středu 15. října ve 20.15 na Prima COOL.
Baví vás svět rychlých motorů, ekonomických motorů, ale hlavně – krásného designu? Pak jste tu správně. Autosalon tohle všechno nabízí. Už ve středu. A zde je malá ochutnávka toho nejlepšího, co byste měli během následujících měsíců o mobilitě vědět. Jaké novinky si pro vás štáb připravil, a které by vám tedy neměly uniknout?
Koho by napadlo jezdit na podzim v kabrioletu? Třeba experty pořadu Autosalon. A mají k tomu dobrý důvod. Okresní silnice se vyprázdnily, a když zvolíte vhodný model, můžete si kabrio užít víc než v létě. Honza si vybral nejsilnější z řady MINI. Verze John Cooper Works má 230 koní a motokárový režim, takže mu zima určitě nebude. Aby ale využil každou část MINI, musí zhubnout. Kolik to asi bude kilo?

Taky Ondra Hrubis si chce užít a hledá opožděný dárek ke svým narozeninám. A protože jako většina z nás nekrade, nemá na auto přes milion, ale jen za pár set tisíc. Přesto najde v bazaru svezení, které pobaví mnohem víc než většina současných aut. Když ale bude pořizovat ojetý Ford Fiesta, nečeká ho na zvedáku rezavé překvapení?
Motorka, co prázdná váží 400 kilo a naložená jak menší auto, způsobí Sršňovi bolehlav a epileptické záchvaty. Nejraději by vzal baseballovou pálku a Indian Challenger Elite rozmlátil. Pak se ovšem sveze a snadno uvěří, že tenhle obří cestovní motocykl s výkonem 126 koní umí být pekelně rychlý i na závodním okruhu.
Víte, proč se tahači bez návěsu říká kozel? Dost možná proto, že skáče při jízdě jako koza. Což amazonka Radka ze své práce dobře zná a ráda to předvede. Když ale přesedne do limitované edice tahače Iveco S-Way, čeká ji lepší svezení než v osobáku. Lednička, všude kůže, ale jedna věc jí bude dost vadit – a týká se kamer...

V premiérovém dílu rozsekneme spor, který se táhne už přes sto let. Je lepší nafta, nebo benzín? Ale tentokrát vezmeme to nejlepší z obou světů. Mercedes-Benz třídy S s motorem 450 d o výkonu 370 koní a chytrým podvozkem. A na druhé straně stojí benzínový model AMG 63, který má o dva válce a o víc než 400 koní navíc.
Takový bude další premiérový pořad Autosalon. Ultimativní testy, bez salónních rukaviček, prostě na krev a na dřeň a holou karoserii! Nezapomeňte sledovat také web www.autosalon.tv, kde se objeví bonusy k materiálům z pořadu. Tedy to, co se do pořadu nevešlo, ale stojí za vidění. Bavte se s námi a nezapomeňte – i tentokrát to bude jízda!