Prima COOL slaví 11. narozeniny: Žij dlouho a blaze!
Dnes, ve středu 1. dubna, je to 11 let od spuštění jednoho z prvních českých tematických kanálů – Prima COOL. A na jeho diváky dnes čeká jako dárek kultovní seriál Star Trek: Discovery, jehož moto a přání „Žij dlouho a blaze!“ je nyní aktuálnější než kdy dřív. Ostatně COOL ani nyní nezaváhal a nastalé situaci ohledně koronaviru přizpůsobil nejen své neotřelé upoutávky, ale i svou jedinečnou grafiku.
Ve středu 1. dubna přesně v 18.00 oslaví kanál Prima COOL své 11. narozeniny a jen pár hodin poté, ve 22.00, přinese svým divákům seriál, který je jednou z nejznámějších a nejoblíbenějších sérií po celém světě. Po padesáti letech od premiéry legendárního původního seriálu se vrátil na televizní obrazovky díky novému počinu s názvem Star Trek: Discovery. Ten patří do rozsáhlé flotily audiovizuálních děl, která milují fanoušci na celém světě, o čemž svědčí i fakt, že se Star Trek dočkal již devíti různých televizních seriálů, včetně jednoho animovaného, a třinácti filmů.
Star Trek: Discovery Zdroj: CBS
Kromě ikonického seriálového daru ale Prima COOL svým divákům přináší také jedinečný sitcom Život je hra (od 13. 4. každé pondělí ve 20.15), který je improvizačním koncertem Michala Suchánka a Petra Marka. Ti ryze sportovním slangem komentují naprosto nesportovní milostné strasti i slasti mladého páru ztvárněného Jenovéfou Bokovou a Václavem Marholdem. Diváci Prima COOL se také mohou těšit na nadčasový a takřka nesmrtelný humor seriálu Podivuhodná dobrodružství Vladimíra Smolíka (od 27. 4. každé pondělí ve 20.45), který bavil naše rodiče a bude jistě bavit i naše vnoučata.
A stejně jako každý rok, i letos Prima COOL ke svým 11. narozeninám připravila novou grafiku, která jako vždy vychází z takřka nevyčerpatelné studnice již signifikantních závorek zkombinovaných s nápisem COOL a číslem 11, aby vyvrcholila rozmanitým ohňostrojem. Nezapomíná ovšem ani na současnou situaci a rozestoupenými závorkami apeluje na své diváky, aby raději zůstali u televize: „Čím větší teď od sebe budeme dodržovat odstup, tím více pak budeme spolu.“
Logo Prima COOL Zdroj: Prima COOL
Na tuto grafiku přímo navazuje i image spot na dubnové COOLtovní movies, v němž hlas stanice Jan Dolanský říká: „No jo, ve vzduchu prý něco lítá.“ nebo „Ale ty radši zůstaň doma!“ či „A kde máš sakra roušku?!“ anebo „Chraň sebe i své okolí.“
O to, aby divákům čas u bedny utíkal co nejlépe a nejzábavněji, se Prima COOL stará svědomitě celou dobu nejen díky již oblíbeným seriálům, jako jsou například Simpsonovi či Teorie velkého třesku, servíruje ale také ověřenou klasiku jako například akčňáky nebo potrhlé komedie. V minulém roce u diváků nejvíce zabodoval snímek Den nezávislosti: Nový útok, který si nenechalo ujít 316 tisíc diváků v CS 15+, share 7,91 %. Vůbec nejúspěšnějším měsícem roku 2019 v rámci sledovanosti byl červen, kdy pro CS 15–69 vyšplhal celodenní share na 3,80 % a share v prime time činil 4,13 %. Výborně si vedla i CS 15+, jejíž celodenní share odpovídal hodnotě 2,94 %. Co se týče této skupiny a prime time share, nejlépe si vedla v měsíci říjnu, kdy share dosáhl na 3,15 %.
Nejsledovanější pořady na Prima COOL v roce 2019 Zdroj: Prima COOL
S přelomem nového roku vsadila Prima COOL výrazně na vlastní tvorbu, kdy v lednu odstartovala syrově autentickou reality show I AM FIGHTER, v níž čtyři nejlepší trenéři této země cepovali nové naděje bojového umění MMA. V únoru na COOL zavítal vůbec první seriál vlastní tvorby Prima COOL, v němž aktéři do všeho skáčou Po hlavě, a mozek v podání Igora Chmely hlavnímu hrdinovi občas pomůže, ale častěji ho do problémů spíš dostane… Nyní COOL obrazovky opanoval neotřelý sociologický experiment s patřičným názvem EXPERIMENT 21, v němž čtveřice zhýčkaných Pražáků přišla o veškeré své věci a výdobytky dnešní doby, aby jim zůstaly jen holá kůže a holé zdi, přičemž ale každých 24 hodin si mohou vzít jednu svou věc zpět.