Hra od tvůrců Mafia boří hranice: od Kingdom Come by se mohli všichni učit!
Zlaté české ručičky...
Vývojáři z pražského studia Warhorse, kteří pracují pod taktovkou designéra Dana Vávry, mohutně pokročili ve vývoji svého středověkého RPG Kingdom Come: Deliverance. V nejnovějším videu navíc prozradili, jak pečlivě přistupují ke zpracování středověkého boje a kolik odborníků do vývoje zapojili.
Pro Warhorse coby herní vývojáře, je největší překážkou najít balanc mezi tím, aby hra zůstala věrná reálným základům, ovšem ne na úkor zábavy. Stále se bavíme o hře a jako taková musí fungovat podle trochu jiných pravidel, než – často – nudná a steriilní realita.
V případě Kingdom Come se ale o sterilitě opravdu bavit nemusíme – vývojáři pracují nejen s choreografy a odborníky na vlastní boj, ale také s celou řadou historiků, kteří jsou schopní trefně poukazovat na nedostatky a nacházet ony potřebné kompromisy. Na nových záběrech navíc můžete sledovat, jak vypadá vylepšený boj ve hře a kromě mečů už v akci uvidíte i palcáty nebo sekery!
Pokud si chcete udělat představu o tom, jak vypadá hra v chodu, nabízíme vám záznam našeho hraní alfaverze, která sice má objektivní nedostatky a chyby, ale pořád se jedná o test a jako takový funguje v porovnání s jinými tituly více než dobře.