Upřímná reklama na Českou poštu baví celý národ. Jak na ni reagovala Česká pošta?
Pokud jste někdy měli něco do činění s Českou poštou, připravte se na prvotřídní zábavu.
Kdo nečeká, není Čech. Právě tohle heslo razí nová upřímná reklama na Českou poštu, v níž Vladimír Špička geniálně zparodoval fungování jejích služeb. Doslova každý vtip je neuvěřitelně trefný a bolí o to víc, jelikož jsou všechny opravdu ze života.
Čtěte také: Účet bude deaktivován, odepište. Facebookem se šíří zákeřný podvod, můžete přijít o svůj profil
Jak na reklamu zareagovala Česká pošta? Pokud byste čekali tasení právníků nebo něco podobného, tak jste úplně vedle. Reakcí naopak bylo sdílení s humorným komentářem: „Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst.“
Teda, to muselo dát příšernou práci. A přitom taková blbost 😎👌 Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst 😄
Posted by Česká pošta on Thursday, January 16, 2025
Nakonec tedy palec nahoru pro tvůrce i pro Českou poštu. A že zrovna ta jich v poslední době moc nesbírá…
Zdroj: Vladimír Špička, Česká pošta
Video, které jste mohli minout: Posílání dopisů se od února prodraží. Česká pošta zvyšuje ceny některých služeb