Pravdivá loga slavných značek, která ukazují jejich odvrácenou tvář
Všichni ta loga známe. Jenže stačí šikovný zásah a jejich vyznění najednou není až tak lichotivé.
Nikdy nepodceňuj sílu vizuálu. Každá firma s velkými ambicemi si tak dává pořádně záležet na výběrů názvu a zejména pak loga, protože vytvářejí do budoucna sílu značky. Důležité je úplně všechno – barevnost, rozložení prvků, výběr fontu a samozřejmě hlavně ústřední motiv. Jistotou taky bývá, že každých několik let následuje alespoň lehký redesign.
Dokonalost korporátních log je však něco, co šikovný grafik zvládne celkem jednoduše nabourat. Punkově sarkastickou cestou kráčí na svém Instagramu i šikovný Viktor Hertz, který umí zachovat původní uhlazenou podobu, ale pořádně zamíchat s významem. Posuďte sami!