PLAYBOY WEEK aneb týden extrémních slev nejen pro chlapy
Nejen čtením živ jest člověk. Proto se český PLAYBOY rozhodl připravit na týden od 8. do 14. dubna 2019 první ročník rozsáhlé nákupní akce nazvané PLAYBOY WEEK.
V průběhu jednoho týdne budou mít nejen naši čtenáři a čtenářky, ale i všichni ostatní možnost nakupovat s velkými slevami v prodejních místech partnerů, kteří se akce účastní. Už teď víme, že jich bude hodně! Jako ochutnávku zmiňme např. značky HERVIS, Trenýrkárna.cz, Elements koupelny, Kadeřnictví Klier, Coffee Source, Burrito Loco, Knihy Dobrovský, Wine & Spirits Gallery Shop, Švandovo divadlo, DATART, MOBIL POHOTOVOST GSM, Koberce BRENO a mnoho, mnoho dalších.
Nabídka je skutečně pestrá. Celkem se do akce zapojí téměř 160 firem (partnerů), jejichž produkty si budou moct lidé koupit v obchodech po celé České republice. Nákupy s výraznými slevami si může užít opravdu každý. A když říkáme každý, myslíme tím opravdu každý. I proto je mottem našeho eventu slogan Týden extrémních slev nejen pro chlapy.
A jak to proběhne? V dubnovém čísle časopisu PLAYBOY (v prodeji od 21. 3. 2019) budou vytištěny papírové kupony. Ty po předložení v obchodech označených nepřehlédnutelnou samolepkou PLAYBOY WEEK nebo zadáním unikátního kódu v partnerském e-shopu umožní čerpat zákazníkovi slevu v dané výši na konkrétní produkty v nabídce, a koupit tak výrazně výhodněji než obvykle. Nákup si pak domů odnese ve stylové tašce s logem PLAYBOY WEEK.
Potenciální zájemci o nakupování s Playboyem se o akci dozvídají již od února jak ze samotného časopisu PLAYBOY, tak i prostřednictvím televizních stanic Prima, Prima MAX a Prima COOL, rádií Kiss, Beat, Country, Signál, Radio 1, Spin a Impuls. V televizních i rádiových spotech akci vtipně propagují herci Eva Decastelo a Lukáš Pavlásek. Také na internetu je možné zaregistrovat bannery lákající na akci PLAYBOY WEEK.
Partnerem nákupní akce Playboy week je společnost ADITEG, s. r. o.