Vtipálek přeházel loga slavných značek na výrobcích, aby lidem dokonale zamotal hlavu
Dobité baterky značky Nescafé.
Možná si ani neuvědomujeme, jak se loga slavných značek zavrtala do našich hlav. Jenže stačí jednoduchý experiment, abychom to zjistili. Instagramový šikula říkající si Morshedi provedl jednoduchou záměnu, na jejímž konci byla třeba zubní pasta Nutella, balená voda Marlboro nebo pomerančový džus Heinz.
Stačí se na ně podívat, aby mozek začal instinktivně hlásit, že tady není něco v pořádku...
Zpřeházené značky 1 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram
Zpřeházené značky 2 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram
Zpřeházené značky 3 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram
Zpřeházené značky 4 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram
Zpřeházené značky 5 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram
Zpřeházené značky 6 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram
Zpřeházené značky 7 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram
Zpřeházené značky 8 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram
Zpřeházené značky 9 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram
Zpřeházené značky 10 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram
Zpřeházené značky 11 Zdroj: ahmedmorshedi / Instagram