GALERIE: 13 falešných značek, které neskutečně drze okopírovaly slavné předobrazy
Podobnost čistě náhodná.
Vybudovat úspěšnou značku je pořádná dřina a rozhodně se vám to nepovede za týden. Nestačí vám jenom chytlavý název, logo a třaskavá tagline, ale je to o každodenní tvrdé práci mnoha lidí, aby se obraz a povědomí o značce usadilo lidem v hlavách. Aby měli alespoň podvědomě pocit, že značce rozumí a chápou, co její produkty reprezentují. I když ve výsledku může jít třeba jen o něco mastného v chemicky nafoukané housce.
Když nemáš čas, schopnosti ani finance si svůj brand poctivě piplat, můžeš se ještě zkusit svést na hřbetě těch největších. Výsledky bývají hodně prapodivné, často i cíleně směšné. Jen se mrkněte na pár opravdu speciálních příkladů, které jistě mnohým přivanou vzpomínku na návštěvy různých výprodejových akcí a tržnic, kde se to "značkovými" výrobky jenom hemží: