Jsme dvacet let pozadu oproti Americe, říká Řezník o české popkultuře. Neoceňujeme vývoj v muzice
Martin Pohl se proslavil nejvíce pod maskou Řezníka. Rapper si velkou pozornost získal během udílení hudebních cen, kde pronesl, že v Česku jsou stále oceňovaní ti stejní umělci po několik let. Domnívá se, že Česká republika co se týče rapu poněkud zaostává oproti Americe.
Martin Pohl poprvé nasadil masku Řezníka zhruba před 20 lety. Od té doby ale ukázal, že může světu nabídnout světu mnohem více, než jen drsný rap. Stojí za řadou úspěšných filmů, tvoří počítačové hry a také je autorem Martyho frků.

Martyho tvorba co se týká hudby je opravdu specifická, nejedná se však pouze o nadsázku. „Dost často to vychází z pocitu, třeba frustrace, kterou pak nafouknu a udělám o tom písničku nebo čerpám inspiraci pro tracky. V hudbě mám hodně témat, Holka v mým sklepě je na hororové motivy nebo žertovný tracky, porno rap, prostě mix, není to jenom o násilí. Snažím se neustále nacházet nová témata, aby mě to bavilo,“ přiblížil Marty v rozhovoru pro Prima Cool.
Čtěte také: Marty Pohl a Marek Milko o filmu Na plech: Chci, aby se lidi smáli až do konce
Během interview také Pohl vzpomínal na svůj legendární drsný výstupu na Slavíkách. „Moje slova byla tehdy mířená konkrétně na tu anketu a rádia. V mainstreamových rádiích v Americe hraje rap, je to úplně normální, zatímco tady se tam vůbec nedostává. I když by se to mnohým posluchačům možná nelíbilo, mělo by se to trošku posunout. Ale žánrový ceny to reflektují víc. Neoceňují vývoj v muzice, oceňují pořád stejné interprety už 40 let,“ připomněl.

Podle Martyho Česko zaostává o několik let oproti Americe. „Jde to pomalu, co se týká popkultury, jsme dvacet let za Amerikou. Vlastně ani nevím, jestli je to dobře nebo špatně. V nějakých věcech je dobře, že se sem nedostávají, ale v muzice je celosvětově nějaký trend, takže by to mělo být i tady,“ popsal.
Při nejnechutnější scéně málem zvracel i štáb. Řezník popsal natáčení nejdrsnější komedie roku: