Kolik si vydělají čeští influenceři? Statisíce i milion pro Stejka a Sharlotu
Lidé živící se influencingem se mají dobře. Tedy minimálně podle toho, jak se většinou prezentují na sociálních sítích, to tak vypadá. Ale mají se skutečně dobře? Kolik berou za posty na svých profilech? Zjistili jsme to.
„Přijde mi docela zajímavé, že o tom lidé nechtějí mluvit. Protože pro mě třeba peníze nejsou v životě nejdůležitější hodnotou a vůbec mi nevadí se o nich bavit,“ vybalila zcela na rovinu Sharlota. „Vím, že nejvíc peněz, co jsem kdy dostala, bylo za moji celoevropskou kolekci oblečení. To bylo přes milion,“ přiznala úplně otevřeně rapperka, která je zároveň se svými téměř třemi sty tisíci sledujícími na Instagramu také influencerkou.

„Jsem člověk, který nemá co skrývat, a myslím si, že to i ukazuji ve své hudbě. Jsem autentická, jsem upřímná a možná se právě někdy bavím o tématech, o kterých je někomu třeba nepříjemné se bavit. Což je oukej, ale já nemám co skrývat,“ má jasno zpěvačka, která přišla očíhnout nová sluchátka a repráky na akci nazvanou "zhudbyvstání". „Zrovna jsme se o tom tady s dalšími kolegy bavili. Zjistili jsme, že jsem, neříkal bych podhodnocený, ale že jsou tady určití lidé, kteří si říkají třeba pětkrát víc než já,“ vybalil na redaktorku Prima COOL webu Jakub Stejk Steklý na stejné akci.
Podívejte se: Stejk promluvil otevřeně o penězích, jaké díky influencingu vydělává

„Asi tedy nepřekvapím nikoho žádnou ohromnou částkou. Nicméně byla jedna kampaň, za kterou jsem dostal nejvíc peněz, a až mě to překvapilo. Protože to bylo asi pětkrát víc, než co jsem kdy za nějakou kampaň dostal. Bylo to třeba tři sta, čtyři sta tisíc,“ neměl problém přiznat konkrétní cifru jeden z našich nejúspěšnějších youtuberů. A co všechno zahrnovala ona jedna kampaň?
„Byla to určitě dvě youtubová videa. Pak tam byla určitě nějaká reelska, byla tam storýčka. Do toho já jsem takový, protože jsem prožíval dobré zážitky, fotil a točil jsem si to ještě i mimo. Takže toho nakonec dostali raketu, klidně o deset výstupů víc, než měli, jelikož mě to bavilo,“ svěřil s úsměvem Stejk na akci s podtitulem zhubyvstání. Za co vydělané peníze utratil? Co musí konkrétní firma nebo značka splňovat, aby s ní Stejk a Sharlota spojili svá jména jako to třeba udělali se značkou spotřební elektroniky, jejíž jsou oba ambasadory? Co musí mít sluchátka, aby je zpěvačka a podcaster označili za kvalitní? Jaké je Stejkovo nejoblíbenější jídlo? To a mnohem víc se dozvíte ve videích v článku.
Zdroj: Autorský text