Vývojáři No Man’s Sky lhali! Hráči byli na stejném místě, ale neviděli se
Hodnocení hry to zjevně nezmění, škraloupek to ale je...
Dejme stranou jakékoliv hodnocení No Man’s Sky – hra je ve své konzolové verzi venku sotva 24 hodin, PC verze vychází až zítra a nikdo nemůže tvrdit, zda jde o povedený projekt či nikoliv. Podstatné je ovšem to, že vývojáři celou dobu nemluvili pravdu o tom, zda se hráči ve vesmíru mohou potkat či nikoliv.
Vedoucí designér Sean Murray odpověděl na tento dotaz takto: „Možnost hráčů, potkat se v našem vesmíru, je opravdu minimální.“ Všichni tedy brali informaci tak, že možné to je, leč obrovské vzdálenosti mohou podobn snahy zamezit. To by se však nesmělo jednat o hry, komunity a streamy…
Právě dva streameři si totiž dali vesmírné rande na smluveném místě, stáli oba ve stejný čas na totožné planetě, mohli si navzájem potvrdit, že vidí to samé, ale navzájem své postavy či rakety spatřit nemohli. Sean Murray přitom na Twitteru napsal, že je něco podobného fascinující a zjevně zapomněl na to, jak se o hře vyjadřoval dříve.
Zpět ale k No Man’s Sky jako takovému – hráčům, kteří si hru ještě nepořídili, to může sloužit jako argument k rozhodování, vlastní hodnocení si pak necháme na následující dny. I bez multiplayeru je NMS unikátní záležitostí doslova hodnou prozkoumávání.