Tajemství Gwintu odhaleno! 5 věcí, které jste nevěděli o Zaklínači 3
O téhle hře víme první poslední, nebo ne?!
Může se zdát, že Zaklínač 3 je minulostí, popularita hry, celé série a nedávné vydání druhého příběhového datadisku O víně a krvi však hovoří něco jiného. Hráči navíc stále neodhalili všechno, s čímž ale může pomoci náš seznam pěti věcí, které jste (pravděpodobně) vůbec netušili.
1) GWINT VZNIKL ZA 3 DNY
Jedna z nejúsměvnějších příhod se točí kolem karetní hry Gwint. Dva vývojáři – Damien Monnier a Rafal Jaki – ji chtěli zapracovat do Zaklínače 3 a dostali pro svůj plán povolení. Háček byl v tom, že mohli využít jen tři pracovní dny, poté už je čekala jiná práce. Oba dva to ale zvládli, Gwint zaznamenal obrovský úspěch a vývojáři z CD Projekt RED na něm staví samostatnou hru.
2) ROSTOUCÍ VOUSY
Obrovský smysl pro detail se lidé z CD Projektu snažili zachytit i v tom, že Geraltovi realisticky rychle roste jeho plnovous. Pro fanoušky knihy nic akceptovatelného, hráči se ale aspoň mohli dočkat řádně hipsterského zjevu hlavního hrdiny.
3) SCÉNA NA BRUSLÍCH
Jednou z nejpůsobivějších scén knižní ságy je boj Ciri na zamrzlém jezeře, po kterém bruslí a doslova krájí své nepřátele. Stejného boje jsme se měli dočkat i ve třetím díle herní série, nakonec na něj ale nedošlo. Škoda.
4) VĚTŠÍ NEŽ SKYRIM
Všichni asi vědí, že Zaklínač 3 je obrovská hra, jen málokdo ale uvedl příklady z ostatních her, abychom si mohli udělat představu. Tak tedy – svět Zaklínače 3 je asi o 20 procent větší než Skyrim a – pozor – 35krát větší než Zaklínač 2!
5) SAPKOWSKI SE NA VÝVOJI NEPODÍLÍ
Mnohokrát bylo uvedeno, že spisovatel Sapkowski konzultuje s vývojáři důležité části hry, nic takového ale nakonec není pravda. Vývojáři z CD Projektu jednoduše odkoupili práva na herní zpracování a tím jakákoliv spojitost s osobou Andrzeje Sapkowského končí. I tak ale zvládli svoji práci na výbornou, co říkáte?