Proč se zrušila očekávaná Star Wars hra? S hloupějším vysvětlením snad ani přijít nešlo!
Opravdu zajímavé vysvětlení.
Uběhlo několik týdnů, kdy Electronic Arts (EA) zavřelo studio Visceral Games, které vyvíjelo dlouho očekávanou příběhovou hru ze světa Star Wars. To prakticky znamená zrušení vývoje celé hry, na kterou se těšily miliony fanoušků po celém světě. Blake Jorgensen z vedení EA teď konečně osvětlil, co za tím stálo.
Hra podle něho musela být zrušena, protože dnešní hráči nemají tolik v oblibě velké lineární příběhové akční hry. Vedení firmy se tak nezdálo, že by hra byla dostatečně výdělečná a proto do ní odmítlo investovat další peníze. Momentálně EA zjišťuje, které části hry by se daly využít v dalších Star Wars hrách.
Hra měla být velkým dobrodružstvím ve stylu série Uncharted, ostatně pracovala na ní její kreativní šéfka Amy Henning. Lidé z Visceral Games stáli za hrami jako Battlefield Hardline nebo za sérií Dead Space.
Podívejte se na video, kterým EA ještě loni lákala mimojiné právě na hru od Visceral:
Věříte, že se dočkáme příběhové hry ze světa Star Wars, nebo už budou EA jenom vydělávat na mikrotransakcích v online hrách?