Pokémon GO přichází o fanoušky! Za jak dlouho hra kompletně umře?
Musí řešit vývojáři krizovou situaci, nebo už vydělali dostatek peněz?
Každá hra, která kdy vyšla, si zažila strmý nárůst popularity a následný pád. Vývojáři s tím počítají a snaží se alespoň zmírnit následky druhé fáze. Stejně jako lidé z Niantic, kteří před více než měsícem vydali Pokémon GO a pobláznili celý svět.
Bohužel, podle Survey Monkey se hráči začínají od populární hry odklánět, alespoň co se týče trhu v Severní Americe. Pokles činí 22,7 procent hráčů, tedy z aktuálních 40 milionů na 30 milionů, což se však stále nemusí jevit jako fiasko. Porovnáte-li navíc úspěch Pokémon GO s jinými mobilními hrami, nelze vlastně mluvit ani o žádné krizové situaci.
Tyto hry totiž zpravidla přijdou o 60-70 procent hráčů po jediném týdnu a v tomto ohledu jsou Pokémoni trhákem, který jen těžko najde přemožitele. Otázky, kdy hra kompletně zmizí a nikdo se o ni nebude zajímat, jsou tak – bohužel pro odpůrce hry – zcela nerelevantní.
Na druhou stranu je ale nutné brát v potaz, nakolik je hra zábavná v pozdějších fázích, kdy už jste ulovili většinu pokémonů ve vašem okolí a mermomocí se snažíte narazit na některého, který ještě není zaregistrován ve vašem Pokédexu. Křivka v tomto případě po 20. levelu klesá velice rychle dolů a problém obsahu budou muset vývojáři aktivně řešit. Už na září či říjen však naznačují velký update, který by měl rozšířit možnosti líhnutí nových pokémonů z vajec, páření pokémonů stejných druhů a hlavně uvedení stovky nových pokémonů, které posunou hru na verzi 2.0. Vyměňování pokémonů a bitvy mezi hráči by měly přijít později.