Hráči Pokémon GO jsou naštvaní a přestávají hrát! Co jim tak vadí?
Shodnete se s hráči na stížnostech, kterými bombardují vývojáře?
Čím výš letíte, tím tvrdší dopad vás tam dole čeká, což – bohužel pro vývojáře ze studia Niantic – možná začne platit o hře Pokémon GO. Raketový start a obrovská popularita utrpěla v posledních dnech vážné trhliny a vinou je především hradba ignorace ze strany vývojářů.
Hráči si stěžují zejména na to, že ze hry mizí některé její prvky a nikdo nevysvětlí, jestli jsou vyškrtnuty nadobro, nebo se v nějaké podobě vrátí. Konkrétně se to týká naváděcího systému pomocí stop, které naznačovaly, jak blízko se konkrétní pokémon nachází. Na Androidu stopy zmizely úplně, na iOS je veškerá vzdálenost nastavena na tři stopy.
Shodou okolností se ale vývojáři před krátkou chvilkou poprvé ozvali s oficiálním prohlášením a potvrzují, že hráče plně vnímají a dělají všechno pro to, aby bylo hraní Pokémon GO opět bezproblémové. Adresují zmiňovanou „naváděcí“ chybu a slibují vrátit prvek do hry poté, až vylepší jeho funkci. I přes to, že jej používalo mnoho hráčů, nefungoval podle představ vývojářů, stačilo to však určitě zmínit dříve.
Namísto toho se to v hodnocení u aplikace napříč digitálními obchody na Androidu i iOS hemží nízkým hodnocením a návody, jak poslat vývojářům stížnost. Palčivým problémem jsou také chybějící prvky, které vývojáři nestačili do hry včas doplnit a samotné lovení pokémonů už hráče tolik nebere…