15… Konečně můžem, a nezavřou nás za to. Prima COOL oslavila narozeniny
1. dubna letos oslavily narozeniny hned dva tematické kanály skupiny Prima. S claimem „15… Konečně můžem“ dosáhla 15. narozenin Prima COOL. Pro diváky si oba kanály letos na jaře připravily celou řadu nových pořadů a premiérových filmů. Prima COOL ovládne Mikýřova hysteorie českých dějin, kanál nabídne i premiéru oscarového snímku Všechno, všude, najednou nebo sérii akčních komedií Kingsman s premiérou posledního dílu.
„Letos se nám krásně sešly narozeniny dvou našich velmi populárních tematických kanálů. Prima COOL odstartovala na obrazovkách na apríla, tedy 1. dubna 2009, Prima KRIMI zahájila vysílání na Velikonoční pondělí 2018 a její narozeniny od té doby držíme pohyblivě právě na toto sváteční pondělí, které letos vychází též na první dubnový den,“ říká Alex Ruzek, programová ředitelka skupiny Prima, a dodává: „Prima COOL od svého spuštění cílí především na mladé muže, u kterých loni v CS M15–39 dosáhla na share 6,53 % v celodni. K nejsledovanějším pořadům patřily filmy, diváky však bavila i naše dokusérie Porno!, Partička XXL nebo kanálová stálice Simpsonovi.
Oslavy začaly na kanálu Prima COOL už o víkendu před samotnými narozeninami, 30. března, s premiérou filmu Kursk, který byl natočen na motivy skutečného příběhu potopení stejnojmenné jaderné ponorky. O dva týdny později, 13. dubna, zazáří na obrazovkách snímek Všechno, všude, najednou, oceněný v loňském roce sedmi soškami Oscarů. Od 14. dubna pak budou na obrazovkách každou neděli večer bojovat za spravedlnost v sérii tří filmů Kingsmani, z nichž nejnovější díl s podtitulem První mise bude uveden v premiéře. Zajímavé akviziční tituly pak čekají diváky po celý letošní rok.
Hity na Prima COOL Zdroj: archiv Prima COOL
V průběhu jara naservíruje netradiční pohled do české historie nový pořad s názvem Mikýřova hysteorie českých dějin. Jeden z nejuznávanějších influencerů současnosti, Martin Mikyska alias Mikýř, provede diváka lokalitami výjimečnými pro českou historii a bude stavět dějepisné školní vědomosti do pozoruhodných souvislostí.
Marketingová kampaň „15… Konečně můžem“, oslavující narozeniny kanálu, si letos kreativně hraje s tématem věcí, které jsou legální od 15. narozenin. V rámci printové inzerce, venkovní reklamy po celé České republice, televizních spotů i komunikace na sociálních sítích se tak objeví například malý motocykl, na který je od tohoto věku možné získat řidičský průkaz, nebo v duchu mladé cílové skupiny COOLu prezervativ.
V den svých narozenin spustila Prima COOL ještě jednu novinku – nově nabídne u vybraných pořadů zvukový popis děje (audio description) pro slabozraké a nevidomé diváky, vytvořený i pomocí umělé inteligence.