9. února 2019 22:56
Michael Pšenák

Merch k nové sezóně OWL od společnosti Fanatics se setkává s kritikou

Pokračování nejvyšší soutěže v Overwatch se blíží a fanoušci si tedy k fandění shánějí merch. Jenže spokojeni úplně nejsou.

Méně jak týden zbývá do návratu Overwatch League a mimo skvělých zápasů se fanoušci mohli letos těšit i na nový merch. Blizzard totiž uzavřel partnerství s Fanatics, americkým výrobcem sportovního oblečení. Počkat si na oficiální dresy museli až do konce ledna, předtím totiž oblečení nešlo objednat, prakticky ihned se ale začaly na zboží objevovat stížnosti. Design se totiž v některých případech výrazně liší od toho, který hráči opravdu používají, a i samotná kvalita moc dobrá není.

Obrázek, který můžete vidět výše, je z příspěvku na Redditu od uživatele PyroSSBM. Ten je jen jedním z mnoha, co si na doručený merch stěžovali – toto tričko totiž mělo mít jméno napsané bílým písmem a čísla červeným, jak je ale vidět, obojí je šedé. Hned po tom, co Pyro fotku přidal, si fanoušci začali všímat také toho, že odlišný je i samotný stil potisku, místo sublimačního tisku byl totiž evidentně použit ten nažehlovací.

Kvalita dresů by měla být opravdu špičková, protože jejich cena rozhodně není nízka – na oficiálním OWL obchodu za takovýto dres zaplatíte 85 dolarů, chcete-li pak vlastní potisk, připlatíte si ještě dalších 15 dolarů. Proti oficiálnímu merchandisu se ohradili i někteří hráči a nezbývá tedy než čekat, s jakým vysvětlením přijde samotný Blizzard.

Michael Pšenák

Populární pořady na Prima Cool

RE-PLAY

Zábavný / Esport / Publicistický