World of Warcraft se dočká největší změny od svého spuštění. Tuhle funkci si hráči přáli celé roky
Hráči World of Warcraft se po 18 letech dočkají funkce, která doslova změní celou hru.
Jedním ze základních stavebních kamenů masivně populární on-line hry World of Warcraft byl odjakživa spor mezi Aliancí a Hordou. Ostatně vzpomeňte si na název první strategické hry Warcraft: Orcs & Humans, kterou celý konflikt započal. Nyní se však společnost Blizzard Entertainment rozhodla citovat jednu ze svých nejznámější postav, aby hráče připravila na to, co se chystá. Větou „časy se mění,“ následně oznámila, že v budoucnu plánuje umožnit hráčům na obou stranách hrát společně.
Vývojáři na oficiálním fóru sdíleli příspěvek, který hráčskou základnu informuje o cíli v dohledné době přidat do hry novou funkci, pomocí níž by se mohly postavy Aliance spojit s postavami Hordy za účelem společného raidování, chození dungeonů, i rated PvP.
Příchod funkce je odhadován s patchem 9.2.5, který by měl přistát na veřejných testovacích serverech krátce poté, co bude oficiálně spuštěn patch 9.2., který hráči očekávají už od podzimu loňského roku. Vývojáři rovněž potvrdili, že funkce bude dobrovolná, a hráči, u kterých nevraživost vůči jejich odvěkým nepřátelům pramení hluboko v krvi, se nemusí zapojovat. Hra pro ně bude nadále fungovat stejně jako doteď.
Nutno dodat, že po možnosti společného raidování hráči volali už dlouhé roky. Hra má notoricky známý problém s tím, jak nevyrovnané jsou na určitých serverech frakce, i proto v minulosti došlo k několika spojeným serverům. Obecně je pak ve „wowkařské“ komunitě považována Horda za frakci s vyšší koncentrací lidí, kteří jsou schopni plnit endgame obsah jako výše zmíněné raidy, nebo mythic+ dungeony. Nová změna tak umožní těm, kteří doteď například odmítali platit za převod postavy z Aliance k Hordě, aby se svými kamarády na opačné straně barikády mohli opět hrát.
ZDROJ: WorldOfWarcraft.com