Obřímu propadáku se vysmál i jeho vlastní trikař. Klíčový Batman v něm odmítl hrát
Dlouho odkládaná komiksovka si nakonec došla jen pro krutou potupu.
Flash sice podle naší recenze není zdaleka takovým průšvihem, jakým hrozil být, ale úspěch v kinech mu to stejně nepřineslo. Po svém druhém víkendu totiž hlásí drtivý propad tržeb o 72 %. Z potenciálního letního hitu, kterému studio Warner Bros. po štědře financované reklamní kampani věřilo i na globální miliardu, bude nakonec propadák, který studiu může prodělat až 200 milionů dolarů.
Podle aktualizovaného odhadu tržeb totiž Flash vydělá někde kolem 300 milionů, což ve výsledku nepokryje ani samotný rozpočet. Film tak skončí pod třetím Ant-Manem nebo Black Adamem (bolestivé propadáky) a bude za ním pravděpodobně jen druhý (a podstatně levnější) Shazam. Vyhlídky DC Studios směrem k Blue Beetleovi a druhému Aquamanovi nejsou zrovna nejrůžovější...
POZOR, následují SPOILERY!
Navíc začínají vyplouvat i nelichotivé detaily o vzniku filmu. Třeba známý režisér Kevin Smith prozradil, že se producenti snažili opakovaně dostat do Flashe nejpopulárnějšího představitele Batmana, kterým je Christian Bale z trilogie Temný rytíř. Jenže ten všechny jejich návrhy odmítl s tím, že bez režiséra Christophera Nolana už si netopýří kostým nikdy neoblékne.
Ve finální překvapivé scéně filmu se tak nakonec objevil George Clooney, který byl Batmanem pouze ve filmu Batman a Robin z roku 1997. Úplně původním plánem přitom bylo, aby byl její součástí Michael Keaton, který by se tím spolu se Supergirl (Sasha Calle) stal novou součástí DCEU. Jenže tato možnost padla poté, co všechny plány změnil kompletní restart univerza od nových šéfů DC Studios.
Hodně se řešila i neslavná kvalita vizuálních efektů, kterou v online příspěvku vysvětlil jeden z trikařů filmu Zach Mulligan, jenž pracoval taky na filmech Black Adam nebo Amazing Spider-Man 2: „Pokud vám některé triky připadaly, jako by byly spíchnuté za týden, je to pravděpodobně proto, že to tak opravdu bylo.“ Zdůraznil, že triky se kvůli neustálým přetáčkám a úpravám vytvářely v naprosto nerealistických termínech s týmem pracujícím v nepřetržitých přesčasech, čemuž odpovídá i jejich kvalita.
Zdroj: Comic Book Movie