10 věcí, které hráči nenávidí na Starfieldu. Skvělý zážitek z cestování vesmírem narušují bizarní rozhodnutí
Několikaleté čekání na Starfield se vyplatilo a hra se těší velké oblibě. Má to však pár háčků.
Většina lidí, která se ponořila do prozkoumávání nejvzdálenějších koutů galaxie v nejočekávanějším herním RPG roku Starfield, je podle všeho nadmíru spokojená. Hra se samozřejmě netěší univerzální oblibě, nicméně i kritici a různé herní weby se shodují na tom, že se hra studiu Bethesda vskutku povedla, a pokud jste fanoušky předchozích počinů známé společnosti jako Skyrim nebo Fallout 4, může být Starfield hrou přesně pro vás. Nicméně má to i pár „ale“.
Právě fakt, že se jedná o hru od Bethesdy, která svoji formuli nebo recept, chcete-li, v posledních letech příliš nemění, je třeba se připravit na to, že určitá kreativní rozhodnutí, systémy a další aspekty, které hráči nemuseli už na jejích předchozích hrách, se tady povětšinou opakují a do toho jich pár ještě přibylo. Není tedy divu, že se na internetu už mezitím objevila i řada videí a článků, které shrnují to naprosto nejhorší, na co můžete při hraní Starfieldu narazit.
Asi nejlíp to shrnul herní kanál gameranx, který dal dohromady žebříček 10 věcí, které hráči na Starfieldu nejvíc nenávidí. Rozebírají se tu pak takové věci jako například neviditelné zdi na planetách, pakliže se vydáte příliš daleko od své lodi, přísné postihy, když vaše postava nese příliš věcí, absence mapy nebo místy extrémně náročné vesmírné bitvy, ve kterých hráč prakticky nemá šanci zvítězit. Na celé video se můžete každopádně podívat výše. Ve stručnosti je ale ještě vyjmenujeme.
10. Neviditelné zdi na planetách
9. Systém zátěže
8. Omezený inventář
7. Omylem pašované zboží
6. Stavba lodí neumožňuje nahlédnout do interiéru
5. Ukecaní obchodníci
4. Systém zranění
3. Špatná mapa a navigace
2. Nemožné vesmírné bitvy
1. Časté načítací obrazovky
Zdroj: YouTube/gameranx, Metacritic