Jak to bude s pokračováním Kingdom Come: Deliverance? Vývojáři konečně poodhalili své plány
Kdy se dočkáme pokračování Jindřichova příběhu?
Ačkoliv si s vývojem hry Kingdom Come spojují hráči převážně jméno designéra Dana Vávry, za úspěchem hry stojí zástup řadových zaměstnanců a dalších zvučných jmen české herní branže. Jedním z nich je i Martin Klíma, který stál u výroby Dračího doupěte a dále pak celé řady videoher. Ze své pozice výkonného producenta Kingdom Come pak v on-line rozhovoru pro web Lidovky.cz nastínil budoucí plány a dotkl se i tématu případného pokračování.
Od prvních okamžiků spuštění kampaně na Kickstarteru avizovali vývojáři hry tři na sobě nezávislé akty, resp. díly této hry. Později své rozhodnutí upravili, když jim KCD rostlo pod rukama a naznačili, že obsah před týdnem vydané hry bude mnohem bohatší, než s jakým pro první akt počítali. Vzniklo tedy přesvědčení, že Kingdom Come: Deliverance je spojením tří slibovaných dílů, ovšem Martin Klíma dnes vysvětlil celou situaci úplně jinak.
Kingdom Come: Deliverance Zdroj: Warhorse
Na dotaz jednoho z fanoušků uvedl, že současná hra je to, čemu na Kickstarteru říkali Akt I, případné pokračování pak bude zahrnovat Akt II a III. To, jestli vznikne pokračování, pak Klíma přímo potvrdil, když řekl, že chtějí pokračovat v příběhu a zůstanou věrní aktuálnímu zasazení. Jinými slovy, výstřelu do prázdna například v podobě sci-fi akční hry se od Warhorse alespoň prozatím nedočkáme.
Jak dlouho budeme na případné pokračování čekat, nejsou v tuto chvíli schopní odpovědět ani lidé z Warhorse, už nyní je ale jisté, že se bude délka vývoje druhého dílu přímo odvíjet od toho, jaký engine si pro další hru zvolí. I tento problém Martin Klíma rozebíral ve zmiňovaném rozhovoru a naznačil, že ještě nepadlo definitivní rozhodnutí. I přechod na vyšší verzi současného enginu – CryEngine – by byl složitější, než se na první pohled může zdát a není tak vyloučeno, že se vývojáři přece jen neohlédnou po jiném technologickém základu.