Diablo IV bude mít otevřený svět inspirovaný sérií Far Cry
Vývojáři z Blizzardu chystají pro čtvrté Diablo řadu novinek.
Nejnovější vývojářský update na stránkách Blizzardu popsal několik zásadních novinek, které se chystají pro Diablo IV. Týkají se způsobu vyprávění příběhu i daleko otevřenější povahy herního světa.
Celá herní mapa Sanctuary bude v podstatě open-world, který budeme osvobozovat od démonických sil. Právě zde lze spatřit podobnost například s posledními díly série Far Cry nebo se Zaklínačem 3, kde jsme mohli osvobodit kemp či vesnici, která se pak stala přátelským místem s novými NPC, bonusy a možnostmi aktivit mimo hlavní příběhovou linii.
Náhled herní mapy v Diablo IV Zdroj: Blizzard
Chystané Diablo bude obsahovat právě takové kempy (camps), tedy místa, v nichž se přemnožily síly zla a pokud je osvobodíme, dostane se nám odměny v podobě oživené vesničky či jeskyně, které budou sloužit taky coby nový waypoint. Jako příklad uvádějí vývojáři třeba městečko, kde kletba proměnila obyvatele v hromádky soli, jiná zase podzemní kryptu, kde zlý duch přeskakuje z jedné kostry na druhou.
Nový bude taky způsob vyprávění. Malé portrétky v dialozích z Diabla 3 vystřídá přiblížení kamery k samotným postavám a uvídíme jejich gesta i mimiku, včetně speciálních animací pro ústřední charaktery.
V nejduležitějších příběhových momentech se dočkáme filmových sekvencích, které se budou renderovat v reálném čase přímo v enginu, díky čemuž uvidíme našeho vlastního hrdinu přesně v herní podobě - včetně aktuálně zvolené zbraně a brnění.
Co říkáte na změny v novém Diablu?