Autosalon, týden 36: Podzimní slevy, kabriolet, který si zamilujete, juniorské Ferrari
Zajímají vás novinky ze světa automobilismu? Sledujte Autosalon ve středu 3. září ve 20.15 na Prima COOL.
Baví vás svět rychlých motorů, ekonomických motorů, ale hlavně – krásného designu? Pak jste tu správně. Autosalon tohle všechno nabízí. Už ve středu. A zde je malá ochutnávka toho nejlepšího, co byste měli během následujících měsíců o mobilitě vědět. Jaké novinky si pro vás štáb připravil, a které by vám tedy neměly uniknout?
Co se dělá na podzim? Kupuje se bazarový kabriolet! Po sezoně totiž ceny aut bez střechy spadnou na minimum. Většinou ale do nich teče nebo jsou tak malé, že v nich budete vypadat směšně. Proto jsme našli jeden spolehlivý – Mercedes-Benz třídy E Kabrio. Má jen dvě mouchy – naftový motor a riziko, že mu upadne kolo. Naštěstí víme, jak si s obojím poradit.
Mnoho automobilek právě nabízí slevové akce, kdy vybrané modely pořídíte i o 100 000 Kč levněji. Když ovšem vybíráte rodinné vozidlo, co má mít pořádnou velikost a nebojí se horších cest, začínáte většinou na částce tři čtvrtě milionu. Expert Pepa si ale myslí, že nová Dacia Bigster Hybrid bude lepším, a hlavně efektivnějším řešením.
Jak vypadá juniorské elektrické Ferrari? Třeba jako červená, hodně rychlá Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce. Výkon 280 koní, nízká hmotnost, samosvorný diferenciál – zkrátka zábava za volantem. Martin ale raději spalovací motory, proto zvolí verzi Junior Ibrida. Možná však zalituje, že „malé Ferrari“ dal kolegyni Tereze…
Dá se projet bažina? Co se týče klasických vozidel, nemají šanci. I kdyby bláto zvládla, udusí se. Protože sání motoru zanese bahno. Speciální kategorie čtyřkolek ale slibuje, že něco podobného dá. Expert Honza proto osedlá CF Moto Gladiator Mud a dostane zkušené instruktory. Budeme věřit, že se v močálu se čtyřkolkou neutopí.
Málokdo si to uvědomuje, ale většinu zboží nám vozí náklaďáky. Velké naftové kamiony, co podle našich reálných zkušeností jezdí za dvacet a víc litrů. Jeden takový tahač vyjde na zhruba 2,5 milionu korun. Plus náklady na mýto. Kdo chce levnější zboží, musí hledat levnější dopravu. Třeba jí bude elektrický tahač Man eTGX. Uvidíme v přímém srovnání s klasickým tahačem Man TGX D30.
Takový bude další premiérový pořad Autosalon. Ultimativní testy, bez salónních rukaviček, prostě na krev a na dřeň a holou karoserii! Nezapomeňte sledovat také web www.autosalon.tv, kde se objeví bonusy k materiálům z pořadu. Tedy to, co se do pořadu nevešlo, ale stojí za vidění. Bavte se s námi a nezapomeňte – i tentokrát to bude jízda!